By Fabbro • november 27, 2019 • No Comments
Az offline hirdetési formákról egyre inkább áttevődik a hangsúly az online lehetőségekre. Az online hirdetési lehetőségek közül is kiemelkedik a Google Adwords jelentősége, mivel ennek segítségével olyan helyen hirdethetünk, ahol a leginkább lehetséges ügyfélkörünk épp a mi szolgáltatásunkat, termékeinket keresi. A Google Adwords lehetőséget biztosít arra, hogy a Google találati listáján megjelenjen a szöveges, vagy a shopping hirdetésünk. Ez egy-egy kulcsszó esetén akár havonta több ezer potenciális érdeklődőt is jelenthet. A Google Adwords Display hálózata pedig azoknak nagyon hasznos eszköz, akik a márkaépítésre akarják tenni a hangsúlyt, ugyanis egy jól beállított Google Display kampány segítségével akár sok ezer weboldalon jelentethetünk meg banneres, képes hirdetést. Érdemes még szót ejtenünk a YouTube videohirdetésekről is, amelyeket szintén a Google Adwords rendszerében állíthatunk be és kezelhetünk. Tekintettel arra, hogy korunkban az emberek jelentős része napi szinten használja a YouTube-ot videók, zenék megtekintéséhez, így kihagyhatatlan az a lehetőség, amelyet a YouTube trueview hirdetések biztosítanak a számunkra. Csak kell egy jó videót összeállítani, beállítani a Google Adwords kampányt és máris tömegekhez juthat el a marketing üzenetünk.